top of page

INSPIRATIONSFÖRELÄSNING

LYCKAS PÅ TIKTOK:

12 steg till framgång

En inspirationsföreläsning fullproppad med de senaste trenderna och 12 steg som tar ett helhetsgrepp om TikTok-kulturen, algoritmen och hur du skapar TikTok-innehåll som målgruppen faktiskt vill se. Kort och gott en crash course för att omvända den mest oinsatte till att bli TikTok-frälst på 45 minuter.

Varför misslyckas Sveriges annonsörer på TikTok?

Vad premierar TikTok-algoritmen?

Hur beter sig målgrupperna på plattformen?

Hur ska man jobba med influencers och kreatörer på TikTok?

Hur ska man tänka kring organiskt och köpt?

Hur utvecklar du idéer som faktiskt funkar på TikTok?

Hur långa ska filmerna vara egentligen?

Hur ofta ska du publicera?

Vad är TikTokarnas knep för att få och behålla uppmärksamheten?

Vilka trender ska du hoppa på och vilka ska du skippa?

Varför är starten så extremt viktig på TikTok?

Och mycket mer!​

Vad handlar den om?

Hur går det till?

Föreläsningen pågår generellt i 45 minuter följt av en 15 minuter lång frågestund. Föreläsningen kan skräddarsys utefter dina behov och går även att kombinera med en workshop med ditt team. 

 

Intresserad av att boka?

Hör av dig till mina@goodname.se med dina önskemål så pratar vi mer. Priset varierar beroende på upplägg.

Goodname Pressbild2_edited.png

FÖRELÄSARE:
Mina Fagerfjäll
VD & medgrundare, Goodname

Efter 8 år som kreatör och strateg för sociala medier på byråer som Social Industries, OTW och Splay One har Mina specialiserat sig på TikTok och startat byrån Goodname.

 

Mina spenderar mellan 15-20 timmar i veckan på TikTok. Under 2020 startade Mina själv upp ett matlagningskonto på TikTok som fick över 90k följare på 9 veckor, bara för att testa sina hypoteser.

 

Men på kort tid har TikTok gått från att vara en viral-fabrik som premierar frekvens till att bli världens snabbast växande plattform som kräver högkvalitativt content, strategi och tro det eller ej – en mediebudget.

 

Mina tror att TikTok-vågen kommer förändra marknadsföring as we know it till det bättre. Hennes mål är att hjälpa varumärken och byråer att bli vassare på TikTok och lära sig bygga långsiktiga relationer med framtidens konsumenter.

bottom of page