top of page

Lyckas på TikTok

tis 21 feb.

|

Biblioteksgatan 29 (Convendum)

Inspirationsföreläsning för varumärken

Registrering är stängd
Se andra evenemang
Lyckas på TikTok
Lyckas på TikTok

Tid och plats

21 feb. 2023 15:30 – 16:30

Biblioteksgatan 29 (Convendum)

Om evenemanget

Välkommen till en inspirationsföreläsning med Goodname där vi djupdyker i TikToks förtrollade värld. Hur beter sig olika målgrupper på TikTok? Vad premieras av algoritmen? Hur utvecklar du idéer som funkar på TikTok? Hur ska man tänka kring organisk vs köpt räckvidd? Vilka trender kan vi förvänta oss 2023? Det och mycket mer får du veta under en fullspäckad och exklusiv föreläsning. Vi utlovar skratt, insikter och semlor från @brinkenbakar.

Inbjudan är personlig, men du får gärna dela länken med en kollega!

OSA senast 15 februari, så att vi vet hur många semlor Emma ska baka 😌

Hoppas vi ses på fettisdagen!

Bästa hälsningar, 

Mina Fagerfjäll, Anders Rask och William Jonsson på Goodname

Dela detta evenemang

Lager 3.png

Mina Fagerfjäll
VD och medgrundare, Goodname

Mina är en av sveriges främsta TikTok-experter. Hon anser att TikTok gått från att vara en viral-fabrik som premierar frekvens till att bli världens snabbast växande plattform som numera kräver högkvalitativt content, strategi och tro det eller ej – en mediebudget. 

Mina tror att TikTok-vågen kommer förändra marknadsföring as we know it till det bättre. Hennes mål är att hjälpa varumärken och byråer att bli vassare på TikTok och att lära sig bygga långsiktiga relationer med framtidens konsumenter.

Anders Rask
Strateg & medgrundare, Goodname

Anders är strategen bakom tesen att varumärken måste bygga varumärke och konvertera samtidigt. Han tycker att TikTok är perfekt lämpad för just detta och att vägen till kundernas hjärta går via underhållande innehåll. Han anser nämligen att alla företag, oavsett verksamhet, bör inse att de är underhållningsbranschen.

Lager 2.png
Lager 1.png

William Jonsson
Growth specialist, Goodname

William är Youtube-stjärnan som blivit performancenörd. Han är en av medlemmarna i trion “Random Making Movies” som haft mer än en kvarts miljard visningar på Youtube och driver även ett av sveriges snabbast växande TikTok-konton. Med tiden har han kommit att bli lika intresserad av att djupdyka i analysverktyg som att skapa underhållning. William brinner för distribution och performance marketing.

bottom of page